Τετάρτη, 31 Ιανουαρίου 2018

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΤΗΣ ΠΑΣΕΒΕ:Δυναμική κινητοποίηση στο υπουργείο Μεταφορών (ΦΩΤΟ)

Μαχητική και μαζική κινητοποίηση πραγματοποίησαν το πρωί της Τετάρτης 31 Γενάρη οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ. Στην κινητοποίηση συμμετείχαν δεκάδες αυτοαπασχολούμενοι ιδιοκτήτες ταξί μαζί με τα αυτοκίνητά τους και πραγματοποιώντας πορεία κατέληξαν στο υπουργείο Μεταφορών.

Διαμαρτυρήθηκαν για τους νόμους της απελευθέρωσης του έργου, απαιτώντας καμιά αδειοδότηση στις εταιρείες «UBER» - «ΤΑΧI BEAT», τουριστικά γραφεία.
Στη συνάντηση της αντιπροσωπείας των διαδηλωτών με τον γγ του υπουργείου Αθ. Βούρδα, κατατέθηκε υπόμνημα με το πλαίσιο αιτημάτων που αφορά όλα τα προβλήματα του κλάδου. Ιδιαίτερα εκφράστηκε η αντίθεσή τους στις ρυθμίσεις του τελευταίου πολυνομοσχεδίου που διευκολύνει τις μεγάλες εταιρείες που προσπαθούν να εκτοπίσουν τους αυτοαπασχολούμενους ιδιοκτήτες ταξί. Επανέλαβαν το αίτημα για κατάργηση των νόμων της «απελευθέρωσης» έργου 4070/12 και 4093/12. Παράλληλα, εξέφρασαν την αντίθεσή τους στο ζήτημα των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών και της υπερφορολόγησης και έθεσαν τα αιτήματά τους για την επαναφορά του αφορολόγητου στα 12.000 ευρώ, τη μείωση του ΦΠΑ, την κατάργηση του φόρου στα καύσιμα.
Ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης προσπάθησε, από τη μία, να καλλιεργήσει αυταπάτες λέγοντας ότι θα βάλουν αυστηρές δικλίδες ασφαλείας σε σχέση με την κλοπή έργου και, από την άλλη, ξεκάθαρα δήλωσε ότι τα παραπάνω αποτελούν μνημονιακές δεσμεύσεις και δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.
Οι Επιτροπές Αγώνα ΤΑΞΙ της ΠΑΣΕΒΕ δηλώνουν ότι θα είναι σε επαγρύπνηση και καλούν όλους τους εργαζόμενους σε αγωνιστική ετοιμότητα και στις 21 Φλεβάρη στις κινητοποιήσεις για τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς.
Οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ στην ανακοίνωσή τους αναφέρουν τα εξής:
«Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, στο πολυνομοσχέδιο που ψήφισε πρόσφατα εκτός των άλλων προωθεί πλειστηριασμούς σε κινητή και ακίνητη περιουσία για χρέη προς την εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία και παραπέρα απελευθέρωση του μεταφορικού έργου, μειώνοντας το χρόνο μίσθωσης των ενοικιαζόμενων ΙΧ μετά οδηγού από τις 6 στις 3 ώρες. Ήταν τόσο μεγάλη η πρεμούρα της κυβέρνησης να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των μεγάλων εταιριών, που δεν περίμενε να το εντάξει στο νομοσχέδιο που υποτίθεται θα "έβαζε τάξη" στον κλάδο μας.
Η κυβέρνηση συνεχίζει το έργο των προηγουμένων στο τσάκισμα των δικαιωμάτων αυτοαπασχολουμένων και εργαζομένων. Η απελευθέρωση που ξεκίνησε με τους νόμους Βορίδη - Χατζηδάκη και με την οποία πανηγυρίζει η πλειοψηφία της δική μας Ομοσπονδίας χέρι-χέρι με το ΣΕΤΕ, συνεχίζεται σήμερα από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Ιδιαίτερα για τους πλειστηριασμούς, 21 Φλεβάρη γενικεύονται οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί για χρέη στις τράπεζες και από 1 Μάη οι πλειστηριασμοί θα γίνονται για χρέη στο ταμείο και την εφορία. Οι 12 ώρες μίσθωσης για τα ΙΧ έχουν γίνει 3 ανοίγοντας ακόμα περισσότερο το δρόμο στις μεγάλες εταιρίες για να μας πάρουν το μεροκάματό μας.
Η διοίκηση της ΠΟΕΙΑΤΑ και του ΣΑΤΑ έχει μεγάλες ευθύνες που καλλιέργησε όλο αυτό το διάστημα αυταπάτες και κλίμα αναμονής, ότι με την παρέμβαση της κυβέρνησης θα απαγορεύσει την δράση των μονοπωλίων που λειτουργούν στον κλάδο μας.
Ταυτόχρονα, η πλειοψηφία του ΣΑΤΑ δεν λέει κουβέντα για τα πάγια αιτήματα του αντιμονοπωλιακού κινήματος στον κλάδο μας, που εκφράζουν τα καθημερινά προβλήματα του ταξιτζή. Με τη στάση τους καλύπτουν και προσφέρουν στήριξη σε μια κυβέρνηση αδίστακτη, που ματώνει καθημερινά τον καθένα μας με τη φοροληστεία, τις συντάξεις πείνας, τη γενίκευση των κατασχέσεων, τις νέες συμφωνίες με ΗΠΑ - ΝΑΤΟ. Ο Θ. Λυμπερόπουλος, παρέα με τους εκπροσώπους των μονοπωλίων και την κυβέρνηση, παραμυθιάζουν έναν ολόκληρο κλάδο ότι με το επερχόμενο νομοσχέδιο θα σταματήσει την δράση των μεγάλων εταιριών.
Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται η θέση που είχαν πάρει έγκαιρα οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ ότι δεν υπάρχει καλή και κακή απελευθέρωση. Ότι όλος ο καυγάς γίνεται για το πώς θα απελευθερωθεί το έργο, προκειμένου να το βάλουν στο χέρι οι μεγάλες εταιρίες. Η διαδικασία αυτή προχωράει σταθερά βήμα-βήμα.
Καλούμε την διοίκηση του ΣΑΤΑ να προχωρήσει άμεσα σε Γενική Συνέλευση για να ενημερωθεί ο κλάδος, προκειμένου να απαιτήσουμε να σταματήσει η κυβέρνηση να διευκολύνει τη διείσδυση των μονοπωλίων στον κλάδο.
Απαιτούμε:
- Εδώ και τώρα τέρμα στις κατασχέσεις λογαριασμών, κατοικίας, κινητής και ακίνητης περιουσίας για την λαϊκή οικογένεια.
- Αφορολόγητο όριο στις 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 5.000 για κάθε προστατευόμενο μέλος. Κατάργηση των φορολογικών χαρατσιών, του 22% από το πρώτο ευρώ, του τέλους επιτηδεύματος, του ΦΠΑ, του ΕΝΦΙΑ κλπ.
- Αφορολόγητο πετρέλαιο κίνησης όπως στους εφοπλιστές. Μείωση του ΦΠΑ στα ταξί, κατάργησή του στα είδη πλατιάς κατανάλωσης.
- Απορρίπτουμε το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης που διέρρευσε και συνεχίζει την παράδοση του κλάδου στις μεγάλες εταιρίες. Ζητάμε άμεση κατάργηση των νόμων της λεγόμενης απελευθέρωσης, 4070 και 4093. Η άδεια ΤΑΞΙ να μείνει προσωπική.
- Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους. Σύγχρονες υπηρεσίες Υγείας για όλους, με αύξηση των δαπανών από τον κρατικό προϋπολογισμό.
- Όχι στη νέα αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών. Αύξηση των συντάξεων και πάγωμα των χρεών προς τον ΟΑΕΕ, όσο διαρκεί η κρίση. Επιστροφή των κλεμμένων αποθεματικών εδώ και τώρα.
- Πάγωμα των χρεών προς το δημόσιο και τις τράπεζες. Διαγραφή τόκων και προσαυξήσεων και μέρους του αρχικού ποσού. Αρκετά πληρώσαμε στις τράπεζες.
- Επίδομα ανεργίας για τους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί που αναγκάζονται να παραδώσουν το ταξί γιατί "δεν βγαίνουν".
- Αρκετά μέχρι εδώ το ξεπούλημα του αυτοαπασχολούμενου στα ταξί. Οι πληροφορίες που δίνονται μέσω των γραφείων του ΣΑΤΑ ότι πάει σε καλό δρόμο το νομοσχέδιο είναι ψέματα.
Δυναμώνουμε τον αγώνα μας. Δίνουμε το αγωνιστικό παρόν ενάντια στην νέα αντιλαϊκή επίθεση που σηματοδοτεί ο νέος προϋπολογισμός πείνας για το 2018 και τα προαπαιτούμενα της νέας αξιολόγησης κυβέρνησης - ΕΕ. Δεν σταματάνε αν δεν τους σταματήσουμε».