«Πέραν πάσης προσδοκίας» η ανταπόκριση του κόσμου στη Λευκή Νύχτα-Η “Λευκή Νύχτα” πέτυχε-"Βούλιαξε" το κέντρο της Αθήνας στη "Λευκή Νύχτα"…και άλλοι πολλοί πηχαίοι τίτλοι από τους έγκριτους δημοσιογράφους της χώρας ,τα μαζικά μέσα ενημέρωσης τα διάφορα site στο διαδίκτυο.
Ποια είναι όμως η αλήθεια..??
Όπως παραδεχθηκε και ο ίδιος ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) Βασίλης Κορκίδης, οι πωλήσεις δεν ήταν ανάλογες της προσέλευσης του κόσμου.
"Η παράταση του ωραρίου λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων τη συγκεκριμένη ημέρα, είχε απόλυτη επιτυχία, αφού χιλιάδες κόσμου επισκέφτηκαν το κέντρο της Αθήνας και έδωσαν στη Πρωτεύουσα μία εικόνα αναζωογόνησης. Οι πωλήσεις μπορεί να μην ήταν ανάλογες με τη προσέλευση των επισκεπτών, αλλά το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ότι η συμμετοχή των ανοικτών εμπορικών καταστημάτων δημιουργεί πάντα συγκέντρωση κόσμου με διάθεση να δει τις βιτρίνες και να διασκεδάσει με μικρές "έξυπνες" αγορές."
Όσο κι αν προσπαθεί να χρυσώσει το χάπι της αποτυχίας ο κ. Κορκίδης επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά πανηγυρικά ότι η οικονομική κατάσταση των πολιτών τους αποτρέπει από τις αγορές ακόμα κι αν τα μαγαζιά δουλεύουν... 24 ώρες το 24ώρο!
Από μόνη της η προσέλευση του καταναλωτή δεν αυξάνει τον τζίρο καθώς είναι απαραίτητο ο πελάτης να.. βάλει το χέρι στην τσέπη.
Το μόνο σίγουρο με την"λευκή νύχτα" είναι η αύξηση της εκμετάλλευσης του εργαζόμενου που δουλεύει μέχρι της 11 το βράδυ.
Στο ζητούμενο της εκμετάλλευσης η επιτυχία κρίνεται απόλυτη.
Ποια είναι όμως η αλήθεια..??
Όπως παραδεχθηκε και ο ίδιος ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) Βασίλης Κορκίδης, οι πωλήσεις δεν ήταν ανάλογες της προσέλευσης του κόσμου.
"Η παράταση του ωραρίου λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων τη συγκεκριμένη ημέρα, είχε απόλυτη επιτυχία, αφού χιλιάδες κόσμου επισκέφτηκαν το κέντρο της Αθήνας και έδωσαν στη Πρωτεύουσα μία εικόνα αναζωογόνησης. Οι πωλήσεις μπορεί να μην ήταν ανάλογες με τη προσέλευση των επισκεπτών, αλλά το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ότι η συμμετοχή των ανοικτών εμπορικών καταστημάτων δημιουργεί πάντα συγκέντρωση κόσμου με διάθεση να δει τις βιτρίνες και να διασκεδάσει με μικρές "έξυπνες" αγορές."
Όσο κι αν προσπαθεί να χρυσώσει το χάπι της αποτυχίας ο κ. Κορκίδης επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά πανηγυρικά ότι η οικονομική κατάσταση των πολιτών τους αποτρέπει από τις αγορές ακόμα κι αν τα μαγαζιά δουλεύουν... 24 ώρες το 24ώρο!
Από μόνη της η προσέλευση του καταναλωτή δεν αυξάνει τον τζίρο καθώς είναι απαραίτητο ο πελάτης να.. βάλει το χέρι στην τσέπη.
Το μόνο σίγουρο με την"λευκή νύχτα" είναι η αύξηση της εκμετάλλευσης του εργαζόμενου που δουλεύει μέχρι της 11 το βράδυ.
Στο ζητούμενο της εκμετάλλευσης η επιτυχία κρίνεται απόλυτη.